Moja poranna rutyna-czyli czego używam do twarzy w okresie letnim.

czerwca 04, 2017
Hej dziewczyny.

Dzisiaj porozmawiamy o pielegnacji twarzy-tej porannej w porze letniej!
Zazwyczaj to bardzo przyjemny proces, poniewaz nasza skora zaraz po przebudzeniu jest wypoczeta, napieta i gotowa na nowy dzien oraz nalozenie kosmetykow.
Jedni uznaja zasade im mniej tym lepiej, inni zas stosuja metoda koreanska czyli metode 10 krokow nakladania kosmetykow. O tej metodzie jeszcze przeczytacie u mnie na blogu ( zaraz po przeczytaniu ksiazki ).

Powiedzmy sobie na samym poczatku do jakiej nalezy moja skora, mianowicie jest gruba oraz sklonna do przetluszczania w strefie T.
Czasami pojawiaja sie na niej wypryski oraz zaskorniki. Jednak to zazwyczaj wystepuja przed kobiecymi dniami. Uzywam zatem mieszanki kosmetykow, do skory tradzikowej oraz tej sklonnej do przetluszczania ( szczegolnie latem).

Przystapmy do mojej porannej rutyny.


Krok I
Zaraz po obudzeniu udaje sie do lazienki w celu umycia mojej twarzy. Zazwyczaj uzywam czegos lekkiego jak np zelu do mycia z firmy Neutrogena ( ten w pomaranczowym kolorze ) ~Visibly clear, spot clearing, facial wash~200ml~ 14 zl ~ £5,89
Oczywiscie osuszam twarz malym recznikiem przeznaczonym tylko i wylacznie do tego obszaru ( to bardzo wazne! ). Mokry recznik to siedlisko bakterii, niechcemy wiec aby pojawily sie na naszej twarzy szczegolnie te z rak. Dbajmy wiec o to aby zawsze miec oddzielny.
Zel sprawdza sie u mnie swietnie. Przyjemny zapach pomaga sie obudzic a skoncentrowana formula oczyscic delikatne skore po nocy i przygotowac ja do kolejnych czynnosci. Produkt posiada pompke co ulatwia nam uzycie i pozwala wydobyc produkt do samego konca.





 

Krok II
Jak nam powszechnie wiadomo zaraz po myciu naszej twarzy powinnismy nalozyc tonik w celu przywrocenia naszej skorze prawidlowego pH.
Ja aktualnie uzywam toniku firmy Ziaja ~Oczyszczania skory normalnej, tlustej i mieszanej, liscie manuka~200 ml 4,49 zl ~ £1,89
Osobiscie jestem fanka tej serii chociaz wiem ze ma ona tez swoich przeciwnikow.
Tonik posiada atomizator. Spryskuje nim cala twarz a nadmiar zdejmuje za pomoca wacika kosmetycznego. Preparat posiada substancje czynne oraz te gleboko oczyszczajace, moja twarz zatem jest gotowa do przyjecia kremu.


Krok III
O poranku zamiast kremu uzywam serum z firmy ziaja ~Antyoksydacja skory wiotkiej, pozbawionej blasku, wrazliwej, jagody acai~50 ml okolo 10 zl ~ £2,49
Ten produkt posiada lekka konsystencje dzieku ktorej nadaje sie swietnie pod makijaz. Ujedrnia oraz wygladza nasza skore. Wchlania sie szybko co jest niezmiernie istostne rano kiedy zywkle nie mamy zbyt duzo czasu. Serum posiada pompke oraz oraz piekny zapach.
Wklepuje wiec ok trzech pompek i rozprowadzam na calej otwarzy omiajac okolice oczu ale przeciagam lekko na szyje oraz dekold.
Nie zapominajmy o tym czynniku przy pielegancji kazdego dnia.
Skora dekoldu jest tak samo wazna jak twarzy. Nalezy zatem dbac o nia rownie szczegolnie.




Krok IV
Lekki krem pod oczy ~Eye Cream, derma V10~15 ml £4,10
Nakladam go nieduza ilosc w okolicach oczu aby wygladzic oraz nawilzyc ten obszar. Krem jest przeciwzmarszczkowy ale nie o mocnym dzialaniu.
Uwazam, ze juz teraz trzeba zatroszczyc sie o ta strefe poniewaz skora w tym miejscu jest bardzo cienka i szybko ulega podraznieniu.
Rozprowadzam delikatnie krem a na koniec wklepuje bardzo powoli opuszkami palcow.






Krok V 
To juz ostatni krok mojej porannej rutyny mianowicie balsam do ust ~Elizabeth Arden, Eight Hour Cream, intensive Lip Repair Balm~ £14 
Uwielbiam kiedy moje usta sa nawilzone oraz gladkie. Wygladaja wtedy bardzo kuszaco. Latem przy wysokiej temperaturze nie musze nakladac juz zadnej szminki bo wedlug mnie taki efekt wyglada bardzo ladnie oraz naturalnie. Balsam intensywnie odzywia skore ust, pozostawia ja miekka i lekko blyszcaca. Chroni ja rowniez przed goracymi promieniami slonca. 





Mam nadzieje, ze cos przypadlo wam do gustu i moze skusicie sie na ktorys produkt z mojej listy. 
Skora twarzy o kazdej porze roku, wedlug mnie potrzebuje innego rodzaju pielegnacji. Dostosowujcie wiec kosmetyki zgodnie z potrzebami waszej twarzy. Moja pielegnacja nie nalezy do tej, z wysokiej polki ale zapewnia mi efekt jakiego oczekuje. Na pewno kazda z was znajdzie tu cos, na kazda kieszen. Dziekuje za przeczytanie, widzimy sie juz niedlugo.

buziaki 







Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.